Wednesday, December 9, 2015

Assalamualaikum..
Didoakan pembaca blog ini mendapat rahmat dan kasih sayang Allah, juga didoakan kalian menjadi orang yang kaya dan berjaya.. Amin.

Hari ini, hari khamis,sekolah buka semula sempena , 1 - disebabkan jerebu yang terlalu teruk,  bacaan , 180 IPU ( index pencemaran udara). Hari ini, dari subuh tadi hujan agak lebat, hingga ke jam 12, dan sekarang tenghari pun masih mendung je.. angin pun sejuk.. klu masuk selimut, kompom kita boleh tertidur hingga ke petang..ye dak..

Tapi, ibu anak  ramai ni, tetap kena bangun.. ada yang ke sekolah, ada yang nak makan, anak yang nak mandi menyusu dan sebagainya.. itulah kemeriahan anak ramai.. non stop kerja..

ok,lah , sempena bulan ini, masih promosi ESP, nak cerita sikit tentang ESP lah.. semua orang tau, ESP tu dari soya.. dan kita dengar banyak cerita buruk tentang soya.. kesian soya kan.. terfitnah.Sebenarnya, tumbuhan yang sering menjadi sasaran untuk menghasilkan produk non gmo , adalah jagung dan soya..

Sebenarnya kita, boleh pilih yang terbaik untuk kita.. soya itu sendiri, terbaik untuk meransang pembentukan semula kulit dan otot!


Salam sayang,
AdawiahNik Supermom
Shaklee dihatiku
0133426343

0 comments:

Post a Comment