Tuesday, October 6, 2015

Promosi berganda Omega Oktober 2015.

Assalamualaikum semuaa..

Ya Allah, blogku ini bukan setakat dah bersawang, dah bersawang sawangan.. (ada ke?, maksudnya dah lebih dari sawang lah tu..)

Alhamdulillah, kali pertama bersiaran malam.. terpaksa tukar jadual, sejak ada Zulaykha.. adjust time, Siang Zulaykha selalu ajak umi, golek- golek.

###

Pastinya, bulan ini ramai yang melompat bintang kerana gembira , kerana bulan ini , giliran omega mendapat tempat untuk di promosi. Bukan sebarang promosi tau, promosi berganda. Apa itu promosi berganda? Jom baca dulu...


Sebagaimana yang kita tahu, omega ini banyak manfaatnya untuk semua peringkat umur, terutama bagi ibu - ibu mengandung , ibu menyusu , bagi yang hendak turunkan berat badan , Pelajar dan uamat sesuai untuk kanak - kanak yang sedang membesar.Juga sesuai bagi lelaki  dan perempuan.

Omega Guard Shaklee.
Minyak ikan terbaik

 Macam mana saya  boleh katakan ianya minyak ikan yg terbaik? Tentulah ada pembuktiannya kan?Itu pun saya tau, sebab saya pergi kelas nutrisi, yang disampaikan oleh pakar. Juga banyak yang saya baca dan yang paling terbukti, bila saya mengamalkannya..


Omega guard Shaklee merupakan , minyak ikan yang paling tulen.Setiap kapsul omega guard mengandungi 7 spectrum asid lemak omega 3, iaitu EPA , DHA , ALA dan banyak lagi.

Mengapa omega guard shaklee yang terbaik?
Yang paling penting,,
Omega Guard Shaklee ini tidak diambil ekstraknya dari minyak hati ikan, kerana hati adalah tempat kumpulnya toksik. Dulukan ada minyak COD Liver Oil.Saya juga pernah makan,.

Pilihan di tangan anda..Nak makan minyak ikan atau lemak ikan?

Pastikan Anda membaca lebel dahulu sebelum anda mencuba mengambil sebarang minyak ikan.Pastikan yang selamat ya..


Bulan ini, Shaklee , bulan terbaik untuk mendapatkan Omega Guard Shaklee, kerana bulan ini, Shaklee memberikan promosi berganda!!

1.beli 6 dapat 7.

2.Atau beli 2 dapat diskaun 5 %.



# keahlian percuma seumur hidup
#Bonus tunai pada bulan hadapan ( nov 2015)


Usah  berfikir lagi, Jom dapatkan Omega Guard Shaklee , sekarang!! Inilah yang terbaik..

Anda boleh hubungi saya untuk konsultasi terbaik..jika anda dapatkan omega dari  saya..

Telegram/ WhatApps ; 0133426343.


Salam Sayang,

Adawiah Nik..
945192 - SID Shaklee..









0 comments:

Post a Comment