Thursday, November 27, 2014

NUTRIFERON

Penemuan Terhebat dalam bidang immunologi.


Selepas membuat kajian selama 40 tahun dan semakan semula beribu-ribu jenis sebatian dan lebih 200 jenis herba yang berlainan, Dr Kojima telah berjaya membangunkan interferon semulajadi didunia(nutriferon).

Dia telah berjaya menetapkan bahawa ekstrak dari tumbuhan iaitu biji labu , bunga safflower, Honeysuckle Jepun dan biji plentago; mempunyai daya kebolehan mendorong pengeluaran semulajadi interferon tubuh.Formula yang digunakan adalah semulajadi, selamat, tulen, dan berkesan.Penemuan dan rekaannya telah diiktiraf sebagai penemuan terhebat dalam bidang immunologi.






Nutiferon adalah satu formula eksklusif dan dipatern oleh Shaklee dan tidak dijual dikedai-kedai biasa .Ianya hanya boleh di dapati melalui Shaklee sahaja.

Didalam bidang perubatan ,suntikan nutiferon banyak digunakan untuk merawat penyakit hepatitis, kanser, hidrophobia(penyakit anjing gila),herpes, dan HIV dll. Tambahan pula , ia terbukti bahawa interferon amat berkesan untuk melindungi kita dari jangkitan influenza dan berbagai-bagai jenis penyakit.


Faedah Utama
- Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari - ia adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkatkan secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh T-cells, B-cells dan makrofag

- Melawan kanser dan tumor - Interferon semulajadi mengandungi polisakarida yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobin melawan sel-sel tumor dan kanser. Selain dari itu, ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi.

- Melindungi dari influenza - Ia mengimbangi kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob, termasuk selesema, alergi, inflamasi dan influenza.

- Meringankan stress dan kelesuan - Meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk.

- Melambatkan penuaan - Formula unik Nutriferon merangsanga pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikan bebas, virus dan kuman. Oleh itu, sel-sel akan menjadi lebih sihat.

- Mengurangkan jangkitan pesakit Hepatitis B dan C - Keberkesanan Nutriferon dan memerangi virus akan mengurangkan jangkitan dan meminimumkan ketidakselesaan seperti kembung perut, rasa mual, muntah dan lain-lain kepada pesakit Hepatitis B dan C

- Mempertingkatkan menopaus - Hypertensi, tahap kolesterol yang tinggi, kitaran darah dan masalah lain berkaitan menopaus akan menjadi lebih baik.

- Mempertingkatkan PMS - Terbukti secara klinikal mengurangkan simptom yang terjadi akan ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejangan waktu haid, sakit belakang, sakit payudara, masalah jerawat, kegelisahan insomnia dan perubahan mood. 


Siapa yang memerlukan Nutriferon 



  • Individu yang ingin kukuhkan sistem imun.
  • Individu yang menghadapi masalah sistem imun.
  • Individu yang mendapati pengambilan vitamin C (dos lebih) tidak memberi kesan ke atas penyakit yang dihidapi.
  • Individu yang apabila sakit (demam), sakitnya (demamnya) akan berpanjangan melebihi seminggu.
  • Ibu menyusu, namun mendapati anaknya masih kerap demam, dan demam berpanjangan.

  • Bagaimana ia Bertindak?
    Nutriferon bekerja dalam dua cara - segera mengaktifkan sistem pertahanan imuniti dan juga menggerakkan 'pasukan cari dan musnah' dalam sistem imuniti badan



    0 comments:

    Post a Comment