Monday, June 23, 2014

Produk shaklee untuk kuatkan rahim

Alhamdulillah..
Saya tak berapa kenal dengan cust ni. Jumpa time pergi kenduri dia.Atas jemputan kawan2 suami.

Jadi saya tak de lah bersembang dengan dia. Lagi pun time kenduri tu saya tengah sarat mengandung.

Alhamdulillah, dia masih ingat.. saya Adawiah Nik si agen Shaklee.. yang best tu..

Suka sangat dapat bantu orang yang sedang perlukan bantuan.

Dalam kes dia ini.Permulaan mngandung,perlukan kekuatan rahim.
Sebab pernah mngalami keguguran.

Ada setengah orang rahimnya kuat.

Hahahai.. macam saya le.. mngandung , rahim kuat. Alhamdulillah..

Sebenarnya persediaan untuk mengandung bermula,sejak dari awal perkahwinan lagi.kita dah boleh merancang untuk sihatkan tubuh badan kita..

Alhamdulillah , Rasa happy sangat dapat tambah jariah.lagi2 time ramadhan ini.

Sesiapa yang nak minta konsultasi boleh pm adda tau!!

www.adawiahnik@blogspot.com




AdawiahNik
Supermom

Shaklee dihatiku
945192
Rawang
0133426343

0 comments:

Post a Comment