Thursday, November 27, 2014

Performance Drink

Keistimewaan Performance Drink

  • Dihasilkan pada tahun 1980 oleh saintis Shaklee dan Universiti yale bagi membantu projek penerbangan Deadalus.
  • Merupakan minuman sukan pertama bagi para atlet di Amerika Syarikat.
  • Direka khusus untuk para angkasawan NASA ,Amerika Syarikat.
  • Pilihan para atlet antarabangsa dan pengembara terkemuka.
  • Ujian klinikal membuktikan rumusan ekslusif OptiCarb yang sudah dipaternkan ini akan meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda.
  • Berbanding minuman lain Performance Drink mempunyai 67% otot glikogen dan menyediakan 3 jenis karbohidrat .

Manfaat Utama:
  • Meningkatkan Daya Ketahanan Badan – Memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.
  • Membekal Tenaga & Daya Ketahanan Fizikal – Ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolism air dalam tubuh. Ia mengandungi potassium, kalsium, sodium, phosphorus, magnesium dan chloride. Produk ini turut dirumus ekslusif untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka yang menetapkan kawasan tropika dan mereka yang aktif dalam kerja harian
  • Mencegah Penyahhidratan – mengurangkan kehausan, mencegah penyahhidratan, melembabkan kulit dan kelihatan muda
  • Mengekalkan Paras Gula – Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula darah yang penting bagi tenaga otot dan percepatkan sembuhan akibat kecederaan otot
Satu hidangan yang lazat untuk diminum pada bila-bila masa dan di mana sahaja. Enak diminum begitu sahaja dan dicampur bersama minuman lain.
Sangat sesuai untuk : para atlet, mereka yang berpuasa, sebelum dan selepas pembedahan, tidur lewat malam, Athletes, fasting therapy, pre and post surgery, late night sleep, keletihan, penyahhidratan otot dan kulit, vagina yang kering, cirit-birit, tiada selera makan, rendah paras gula, kepeningan dan sebagainya.

Cadangan hidangan

Sarapan : campurkan satu sudu besar untuk setiap Performance, Energizing Soy Protein dan Meal Shake
Latihan Fizikal : Campurkan 2 sudu besar dalam 500ml air dan minuman satu jam sebelum memulakan latihan fizikal dan setiap 30 minit sewaktu latihan fizikal. Minum 1 jam kemudian selepas latihan fizikal untuk penyahhidratan dan mengembalikan tenaga.

Nota: Elakkan dari terdedah (simpan dalam peti sejuk selepas buka)

Berminat boleh call/SMS saya : 0133426343 - Adawiyah.
 Atau email ke ibsihatcerdas@gmail.com


0 comments:

Post a Comment