Friday, December 11, 2015

Masker Alfalfa,Lembut Je Rasa Muka.

Terima Kasih kerana sudi menyinggah di blog AdawiahNik ini.Saya doakan anda dimurahkan rezki dan sentiasa dalam rahmat Allah dan kasih sayangNya..Amin.

Hari ini, dapat saya mula menulis di pagi hari.. Anak anak semua tak pergi seklah kan.. cuti, Jadi tak ada yang hendak dikejarkan sangat.Si comel Zulaykha pun masih tidur lagi.Alhamdulillah.Rezki jugak tu.kan? kan?

Kali ini saya nak share . pengalaman saya pakai masker alfalfa.Semua dah tahu kan, alfalfa ini sangat sinonim untuk detox dan sangat dekat dengan bagi ibu ibu menyusu kerana ia menjadi penggalak susu yang terhebat.
Add caption
Haaaa.. beli sebotol yang besar itu ada 330 biji, dan yang botol besar tu 700 biji.Banyakkan! Apakata kita ambil sebiji , kita jimatkan, gunakan sebagai masker.Cuba anda lakukan.. best sangat !.Rasa licin dan lembut  tegang je muka kita ni nanti.


Alfalfa Mask yang murah , mudah dan best!!


Kita biarkan seketika, kemudian boleh cuci dan lap..  Mudah dan jimat!! Anda akan rasai nikmatnya..

Yang paling best, alfalfa mask ini , boleh di campur juga dengan, vita c, vita e , yogurt Esp  kolegen dan vivix.Just hancurkan sahaja  dan gaulkan.Seminggu boleh kita buat 2, atau 3 kali ikut rajin kitalah.Kalau paling malas pun, seminggu sekali..


Banyak rupanya boleh dijadikan mask.Patut pun semua nya kan dari bahan semulajadi.Kan kita biasa tengok orang letak pisang lah, timun lah , kiwi lah .. sebab apa digunakan buahan dan sayuran sebabnya ianya semula jadi dan mengandungi tinggi vitamin dan zat.Sangat mudah menyerap ke dalam kulit muka kita ini.Begitu juga dengan bahan bahan yang saya syor kan tadi dari shaklee, yang sememangnya natural.

Jom cuba!!





Salam sayang
AdawiahNik Supermom
Shaklee Dihatiku
0133426343
Rawang.













0 comments:

Post a Comment